TBWA Romania a castigat pitch-ul McDonald's. Din 2011 vom vedea reclame locale.

McDonald’s a organizat in luna octombrie un pitch pentru agentia de creatie care sa se ocupe de contul din Romania. Au fost invitate sa participe trei agentii globale care lucreaza pentru companie. TBWA a castigat contul, avand prezentarea “cel mai bine aliniata valorilor noastre si importantei pe care o acordam clientilor nostri”, dupa cum a declarat Karen Bishop (Director General, McDonald’s Romania) . In plus, Karen Bishop a declarat pentru IQads ca incepand din 2011, este in plan realizarea locala a spoturilor TV, astfel incat se va renunta la adaptari.

Momentul marcheaza si despartirea de agentia DDB, ocazie cu care reprezentanta companiei i-a adus multumiri pentru parteneriatul indelungat.

McDonald’s este una dintre companiile cele mai active pe piata de publicitate din Romania, cu activitati care acopera toate ariile de comunicare si media, atat la nivel national cat si local, in orasele unde exista restaurante McDonald’s.

Tinand cont ca McDonald’s Romania investeste in medie 4% din cifra de afaceri in advertising, dupa cum a declarat pentru IQads Karen Bishop, si considerand drept ordin de marime cifra de afaceri din 2009 (418.000.000 lei, adica 98.640.740 euro, la cursul valutar mediu pentru 2009, conform BNR ), reiese ca McDonald’s Romania a avut cheltuieli de advertising de aproximativ 4 milioane de euro in 2009.
 
McDonald’s a deschis primul restaurant in Romania acum 15 ani, avand in prezent o retea de 63 de resturante in 21 orase.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related