Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu + Bortun Brand Growers a realizat pro bono noua identitate vizuala a Asociatiei Parintilor Copiilor cu Autism – Autism Romania, informeaza un comunicat al agentiei. Decizia vine dupa ca Rusu + Bortun Brand Growers a lansat proiectul “Adopta un ONG” pentru Gala Societatii Civile, in 2009.
"Una dintre problemele principale ale autismului este izolarea totala a copilului care sufera de lumea exterioara. Acest exil, care nu se manifesta undeva departe, in exterior, ci mai degraba in interiorul persoanei afectate ne-a dus cu gandul la o calatorie inauntrul personalitatii copilului. De aici a izvorat ideea spiralei care se desfasoara inauntru, in sensul acelor de ceasornic. Solutia grafica a venit odata cu litera a, care, in felul in care a fost ea conceputa acum mii de ani, descrie exact o spirala. In acest mod am obtinut a-ul de la autism. Culorile vesele din care este compusa "litera-spirala" si felul in care sunt aranjate, ca un puzzle care se intregeste incet, incet, sunt indemnul identitatii la optimism, la atitudine pozitiva si reamintirea faptului ca avem, totusi, de-a face cu niste copii care, indiferent de suferinta lor, emana aceeasi pofta de viata si aceeasi inocenta ca oricare altii", a declarat Tudor Nastase (Senior Designer Rusu+Bortun Brand Growers).