Teddy Dumitrescu despre achizitia Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events de catre Publicis Groupe

Buzz cu Teddy Dumitrescu (CEO Grupul Publicis Communications Services Bucuresti)

IQads: Cat timp a durat luarea deciziei de achizitie a Publicis Romania si care au fost factorii luati in considerare de catre Publicis Groupe? Cand v-ati hotarat sa vindeti, in ce context?
Teddy Dumitrescu: Purtam discutii cu partenerii nostri de la Publicis Groupe de peste 10 ani despre achizitia din Romania. In principiu, nu a existat nici o urgenta pentru nici una din partile implicate. Dar, in ultimii ani Romania a devenit o piata strategica pentru Publicis Groupe in Europa Centrala si de Est. Pe de alta parte, Publicis Romania a inceput sa aiba o contributie foarte importanta din punct de vedere creativ in cadrul retelei Publicis. Acesti doi factori au dus la avansarea mai rapida a discutiilor si finalizarea tranzactiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related