Campania pentru mascara 1-2-3 Looks Mascara, de la Rimmel London, a fost interzisa in Marea Britanie

Autoritatea pentru Standarde in Publicitate (ASA) a interzis doua spoturi TV si doua printuri realizate de JWT pentru mascara 1-2-3 Looks de la Rimmel London din cauza reprezentarii inselatoare a rezultatelor, informeaza brandrepublic.com.
 
In spotul TV (http://bit.ly/ijhyvx), fotomodelul Georgia May Jagger strabate un podium si urca pe o motocicleta aflata la capatul lui. Voiceover-ul: “Rimmel London new 1-2-3 Looks Mascara. Just turn the dial. Adjustable lash volume from light to dramatic. Three looks in one mascara.”

Prim-planurile din spot aratau genele lui Jagger aparand din ce in ce mai lungi, in trei etape. In final, ea adauga “Get the London look” si apare textul “filmat cu inserturi de gene”. Printurile urmeaza acelasi format si infatiseaza cele trei imagini in care genele au diferite lungimi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related