Dupa ce a investigat motivele pentru care publicitatea romaneasca nu mai este creativa ca pe vremuri, obtinand raspunsuri de la 10 Directori de Creatie si de la 3 planneri, IQads incepe seria de actiuni pentru motivarea industriei: in cadrul celei de-a 37-a editii AdBreak, care a avut tema "Regasirea entuziasmului din publicitatea romaneasca", IQads a lansat o editie speciala a concursului de parodii de reclame Grand Spoof.
Sub deviza „Incurajeaza-i sa faca din nou reclame misto!”, aceasta editie speciala GrandSpoof se desfasoara pe platforma Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial si li se adreseaza atat pasionatilor de publicitate, cat si agentiilor.
Fiindca, in momentele de impas ale oricarui domeniu, reperele sunt cautate printre valorile trecutului, IQads le propune pasionatilor de publicitate, amatori sau profesionisti, sa readuca in prezent spoturile TV din trecutul glorios al publicitatii romanesti, dar nu oricum. Participantii sunt invitati sa transforme spotul ales, astfel incat sa parodieze o situatie din publicitatea romaneasca din prezent, situatie din cauza careia nivelul creativitatii a ajuns la nivelul actual. Fie ca li se adreseaza accountilor, plannerilor, creativilor sau clientilor, fie ca ii lauda pe unii, fie ca ii condamna pe altii, spoof-urile create au rolul de a incuraja oamenii de publicitate sa faca din nou reclame misto, ca in vremurile bune ale reclamelor autohtone, rezolvand astfel brief-ul unui singur client: publicitatea romaneasca.
Premiile pentru primii 3 clasati dintre pasionatii de publicitate (amatori sau profesionisti care se inscriu ca indivizi) sunt 3 iPod-uri Touch oferite de Apcom, iar premiul pentru agentia de pe locul I este headerul IQads.ro timp de 2 saptamani. Acesta va contine sloganul spoof-ului castigator, cu semnatura si logo-ul agentiei castigatoare, link-ul mergand catre clipul creat.
Concursul Grand Spoof se desfasoara pe platforma de concursuri The Creator, la adresa Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial. Spoofurile pot fi inscrise pana pe 19 decembrie, inclusiv. Spoofurile finaliste vor fi publicate pe platforma, pe masura ce sunt admise in concurs, si vor putea fi votate incepand cu 22 decembrie 2010, pana pe 16 ianuarie 2011. Nota finala va fi formata astfel: 60% din votul echipei IQads si 40% din votul publicului larg, care voteaza online. Regulamentul editiei speciale Grand Spoof este disponibil la adresa Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial/regulament.
Despre IQads
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.