Pe fondul unor investitii, cifra de afaceri a companiei de lactate Albalact a crescut cu 9,2% in perioada ianuarie-septembrie 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar veniturile totale au crescut cu 11,9 procente, anunta un comunicat Albalact.
De asemenea, profitul net inregistrat de companie in aceeasi interval este cu 39% mai mare decat profitul net raportat in primele luni ale anului 2009, ajungand la 2.394.104 ron.
„Piata continua sa fie afectata de scaderea puterii de cumparare a consumatorilor. Mai mult decat atat, materia prima a suferit cresteri importante de preturi, ceea ce pune presiune pe profitabilitate. Cu toate aceastea, Albalact a facut investitii importante in marketing, mai ales incepand cu al doilea trimestru al anului si va continua sa investeasca, pentru ca investitiile chiar in vreme de criza asigura o dezvoltare a conpaniei in perspectiva. Ca o concluzie, rezultatele de pana acum sunt bune si speram ca pe intreg anul 2010 sa avem cresterea prognozata in confitii de profitabilitate. Dar, abia la sfarsitul anului tragem linie si putem aprecia rezultatele”, a declarat Radu Ciurtin (presedinte si director general Albalact Alba Iulia).