Andi Moisescu despre endorsementul pentru Ursus, in campania "Drumul tau"

Interviu cu Andi Moisescu

IQads: Ai fost unul dintre ambasadorii Ursus in campania “Drumul tau”. Rolul tau, al lui Dragos Bucur si al lui Florin Serban a fost sa motivati tinerii sa creada in visurile lor si sa lupte pentru ele. Cum ti s-a facut propunerea de catre agentie / client (cum au motivat faptul ca te-au ales) si cat de greu te-ai lasat convins sa participi?

Andi Moisescu: Am primit propunerea de la agentie. Mai exact de la Robert Tiderle. Suntem buni prieteni si in particular, deci n-a trebuit sa fie foarte protocolar cu mine. Mi-a descris in cateva cuvinte ideea si n-a uitat sa adauge esentialul. Si anume, ca s-a gandit la mine. Eu pricep destul de repede. N-a trebuit sa intre omul in prea multe detalii legate de concept. Mai mult l-am stresat eu cu detaliile tehnice. Cum o sa arate, cine mai intra in campanie, cat timp o sa dureze, ma rog, tot ceea ce am invatat eu din carti ca trebuie intrebat inainte de a da un raspuns. In ce ma priveste, daca imi place o idee, daca cred in ea si consider ca facem parte din aceeasi poveste, fara a forta niciun detaliu, pot raspunde da.

IQads: In cadrul campaniei, pe magazinul Unirea, alaturi de mesh-ul cu chipurile si declaratiile voastre, ale vedetelor, au fost proiectate povestile de cariera ale tinerilor care acum isi definitiveaza drumul in viata. Daca ar fi sa le dai un sfat tinerilor care te admira, din experienta ta profesionala de pana acum, care ar fi acela?

Andi Moisescu: Toata viata mea m-am ferit sa dau sfaturi. Cum nu prea imi place sa primesc sfaturi, m-am gandit c-ar fi foarte potrivit sa incerc sa nici nu dau. Cred mult in judecata proprie si in ceea ce simt. Daca vrea si altcineva sa gandeasca la fel ca mine, e liber s-o faca. N-am inventat eu asta. Doar am invatat-o de la Steve Jobs, fara sa fi avut onoarea sa primesc vreun sfat de a el.

IQads: Cum crezi ca te percep oamenii obisnuiti vs. oamenii de publicitate (care te vad, in plus fata de tv si pe scena festivalurilor industriei)?

Andi Moisescu: Nu m-a preocupat nicio clipa diferenta de perceptie. Sper doar ca oamenii, fie ei din publicitate sau nu, ma percep cat mai aproape de ceea ce sunt de fapt. N-am nici cel mai mic interes sa ma vada altfel. In orice caz, oamenii care ma intalnesc si fata in fata au un avantaj evident. Isi pot face o parere mult mai apropiata de adevar.

IQads: Care sunt brandurile tale preferate? Ai spune despre vreun brand ca te reprezinta (prin filosofia lui, prin valorile promovate)?

Andi Moisescu: Am foarte multe branduri preferate, poate si pentru ca sunt un iubitor de branduri, in general. Cu siguranta, brandurile cu care m-am asociat vreodata sunt printre ele. In mod cert, brandurile cu care ma voi asocia de acum inainte sunt tot printre ele. Asa functionez. Daca ne placem in mod natural, convietuim. Daca nu, nu. Berea pe care o beau, masina pe care o conduc, pantofii pe care ii incalt, hainele pe care le imbrac, gadget-urile pe care le folosesc vorbesc toate despre brandurile mele preferate. Cat depre brandul care ma poate reprezenta cu adevarat, exista unul singur. Brandul personal.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related