Cum isi alege Virgil Iantu actiunile de endorsement?

Interviu cu Virgil Iantu

IQads: Am descoperit ca ai aparut la un moment dat intr-o reclama pentru vopsea de par Loncolor.

Virgil Iantu:
Uitasem de ea. A fost o propunere interesanta, probabil ca s-au orientat dupa culoarea parului meu si de-acolo a plecat totul :) Am luat cu umor asocierea respectiva si n-a prins rau. Era o campanie cu machete de presa. Eram inconjurat de niste fete cu parul valvoi, vopsit fiecare cu o culoare diferita.

Eu intotdeauna cand ma intalnesc cu agentia sau cu clientul sa discut despre o eventuala campanie de promovare, intotdeauna le spun ca trebuie sa aiba legatura cu mine, cu viata mea de zi cu zi sau cu viata mea profesionala, sa nu fie nimic nenatural, ca sa fie credibil, iar lucrurile sa mearga in mod natural.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related