ZileleBiz au debutat, luni, 15 noiembrie, prin lansarea topului celor mai cunoscute branduri personale de business ale antreprenorilor romani. Topul este rezultatul unui studiu de piata realizat in exclusivitate de catre Unlock Market Research pentru revista Biz.
Primele zece locuri in clasamentul de fata sunt in general ocupate de un mix format pe de o parte din oameni de afaceri vechi care au reusit, in ultima perioada, sa se promoveze suficient de mult incat sa fie prezenti in mintea oamenilor, pe de alta parte din oameni de afaceri noi, tineri si activi, care se remarca prin dinamism si vizibilitate.
Silviu Prigoana se afla pe primul loc, fiind recunoscut ca un antreprenor constant, dinamic si eficient. Principalul motiv pentru care se situeaza pe primul loc este cel al recunoasterii si notorietatii sale, sustinuta mult de autopromovare. Este de remarcat faptul ca autopromovarea nu i-a erodat titulatura de om de afaceri, ci, dimpotriva, i-a potentat-o.
Dan Voiculescu se afla pe locul 2, propulsat tot de autopromovare, dar si de performanta si vizibilitatea businessului creat (in principal media).
Irina Schrotter este un brand extrem de vizibil prin natura businessului si, totodata, foarte respectat pentru bun-simt si disciplina.
Comentarii
www.rca-ok.ro