Incepand cu luna octombrie 2010, grupul Ogilvy a devenit partener strategic de comunicare al companiei Ford, iar Mindshare Media a inceput sa coordoneze contul de media al Ford, oferind atat servicii de planificare, cumparare si implementare a comunicarii, cat si strategii de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei, informeaza un comunicat Ogilvy. Contul a fost castigat in urma unui pitch global international a intrat in portofoliul Ogilvy Romania in urma deschiderii oficiale a Companiei Nationale de Vanzari Ford in Romania, au declarat reprezentantii agentiei pentru IQads.
„Ford este deja o prezenta importanta in Romania inclusiv prin intermediul fabricii de productie de la Craiova. Un grup de comunicare precum Ogilvy ne va ajuta sa ne consolidam relatiile cu consumatorii nostri . Principalul nostru obectiv este satisfactia clientilor Ford si depunem toate eforturile pentru a le oferi acestora cele mai bune produse si cea mai buna experienta de cumparare.” – a declarat Enrico Ferroni, Marketing Manager Ford Romania.
„Nu avem nici o indoiala ca Ford are puterea de a stabili noi standarde in comunicarea din domeniul auto. Este o oportunitate care motiveaza intreaga echipa si suntem incantati sa fim parteneri in aceasta noua aventura.” – a declarat Mona-Lisa Caravaniez, Managing Director Ogilvy &Mather Romania.