Mercury360 a primit Outdoor Lions National Diploma de la Cannes pentru Magielle - "Too Sexy"

Un comunicat al Mercury360 anunta ca, la trei luni de la festivalul de la Cannes, agentia a primit "Outdoor Lions National Diploma" in categoria "Posters: Consumer Products: Clothing, Footwear & Accesories", pentru lucrarea "Too Sexy", realizata pentru brandul de lenjerie intima Magielle, parte din ZEKINO GROUP.

"National Diploma" este o distinctie care se acorda in fiecare categorie de la Cannes acelei lucrari care a obtinut punctaj maxim dintr-o tara din care nici o lucrare nu a fost nominalizata pentru un premiu. O conditie suplimentara pentru acordarea acestei diplome este ca din tara respectiva sa fi fost inscrise cel putin 10 lucrari in acea categorie (conform regulamentului de pe site-ul festivalului, sectiunea I. National Diploma). Si Saatchi&Saatchi a primit o astfel de diploma, in categoria Press, pentru Greenpeace - "Altered".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related