Noul brand de toast din portofoliul Titan, HapiHap, a fost dezvoltat de BrandTailors

BrandTailors - companie de strategie si design de brand - a finalizat procesul de dezvoltare a unui nou brand de toast in portofoliul companiei Titan, numit HapiHap.

In contextul inlocuirii vechii linii de productie pentru panificatie cu una dintre cele mai noi tehnologii in domeniu, care permite ca painea sa ramana neatinsa pe tot parcursul procesului de fabricare si ambalare, compania Titan a luat decizia dezvoltarii unui nou brand de produs pentru gama de paine toast.

Platforma de brand dezvoltata de consultantii BrandTailors a fost construita in jurul celui mai important atribut functional al produsului - painea este neatinsa de-a lungul intregului proces de productie si ambalare - si a insight-ului de consumator, conform caruia cea mai mare bucurie a mamelor este aceea de a-si vedea familia mancand cu pofta si savurand fiecare fel de mancare. Astfel s-a nascut numele de brand HapiHap.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

daniela badesco
acum 13 ani
bravo BrandTailors...faceti o munca excelenta


Branded


Related