Orange prezinta cea de-a saptea editie AdBreak
Miercuri, 19 octombrie 2005, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 20.00 se va desfasura cea de a saptea editie AdBreak, prezentata de Orange. Dedicata special festivalului de publicitate Golden Drum din Slovenia, AdBreak va oferi tuturor celor prezenti la eveniment proiectia celor mai bune reclame ale festivalului si o dezbatere interactiva despre creativitatea agentiilor romanesti. In fata publicului se vor afla invitatii speciali, reprezentanti ai agentiilor participante la festival: Bogdan Naumovici, Leo Burnett, Adrian Botan, McCann Erickson, Emilian Arsenoaiei, gmp/MAP si Andrei Cohn, Cohn & Jansen.
AdBreak isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatare cele mai fierbinti teme.
"Avem ce sarbatori la acest AdBreak. Noua stagiune a inceput cu adevarat acum cu triumful de la Portoroz si sint nerabdator sa ii descos pe directorii de creatie despre secretele acestei reusite si despre culisele Golden Drum." a spus Paul Cioran, moderatorul acestei editii.
"Pentru ca festivalul Golden Drum este o tema de actualitate pentru industrie si pentru ca avem posibilitatea sa prezentam celor prezenti ce are mai bun creativitatea in zona Europei Centrale si de Est, ne-am decis sa nu ratam o editie dedicata acestui festival. La fel cum s-a intamplat si dupa festivalul de la Cannes, AdBreak ofera in premiera reel-ul de reclame, oferind atat celor pasionati de publicitate, cat si oamenilor de creatie romani posibilitatea de a judeca la rece, alaturi de invitati, rezultatele", a declarat Marius Cristea, organizator al evenimentului.
AdBreak este un eveniment IQads.ro prezentat de Orange, recomandat de Kiss FM si B-24-FUN. Parteneri: Rospotline, HotNews.ro si ROL.ro