Robert Tiderle: "Pur si simplu atata poate industria de publicitate din Romania sa livreze"

Buzz cu Robert Tiderle (Creative Director, Papaya)

IQads: De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca? (nu cea de festival, cea care e difuzata intens)

Robert Tiderle: Cred ca nu e corect sa generalizezi. Pentru mine a ramas misto. Si stiu si ca pentru colegii mei. In continuare nu ma vad facand altceva in urmatorii ani.

A ramas misto pentru ca nu ne-am bagat foarte mult in sufletul industriei. Daca imi permiti o descriere mai cinematografica, in timp ce nemuritorii (highlandersii) din industria de publicitate isi taiau capetele in public pentru a-si capta unul altuia energia, noi am preferat rolul discret de observatori. Asta a ajutat sa nu ne viciem munca intr-un fel care sa ne faca sa nu ni se mai para misto ceea ce facem.

Dar intr-adevar, tabloul mare, din care facem parte si noi, nu mai arata la fel de bine ca acum 2-3 ani. Pare ca principalul motiv este panica, si de aici numarul mult mai mare de compromisuri pe care la accepta agentiile. Insa acum un an si ceva toata lumea spunea ca se vor demasca impostorii, ca doar creativitatea va putea fi masura unei campanii de succes etc. Dar acest lucru nu s-a intamplat. Ceea ce ma face sa cred ca nu exista un motiv principal al acestei situatii. Pur si simplu atata poate industria de publicitate din Romania sa livreze (aici generalizez eu). Ai facut bine ca ai tras o linie intre publicitatea de festival si cea difuzata intens. Ele nu s-au schimbat. Doar ca prima s-a pierdut si a doua s-a stricat.

IQads: Ce se poate intampla / ce putem face ca sa-si revina?

Robert Tiderle: Se tot vorbeste despre ce am putea face. E mai usor sa nu mai facem cateva lucruri (stie toata lumea care anume).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related