Buzz cu Razvan Soare (Copywriter, Publicis Romania)
IQads: Cum au fost prezentarile la client pentru campania "Text Kills"?
Razvan Soare: Neasteptat de misto. Am descoperit oameni mult peste media perceptiei colective despre Politia Romana. In speta, cel mai tare politist (asa cum l-am descris, povestindu-le colegilor de intalnire), adica Daniel Pistea si cea mai tanara doamna de 40 de ani - doamna Dr.Gratiela Vaduva – seful Serviciului Analiza si Prevenire a Criminalitatii din Politia Capitalei. Multumiri si domnului Nicolae Marinescu, directorul general adjunct al Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, cel care a aprobat intreaga campanie.
IQads: Care era problema pe care a incercat s-o rezolve campania Text Kills? Exista statistici care arata cati oameni au accidente pentru ca scriu mesaje pe mobil?
Razvan Soare: Exista statistici pentru orice. Mai inspaimantatoare decat ne-am astepta – intotdeauna te ia cu fiori cand arunci o privire in spatele cifrelor. In cazul de fata, insa, cea mai buna statistica e sa arunci un ochi pe strada, la cei care conduc. Si care, de obicei, tin un telefon in mana.
IQads: Pe ce radiouri a fost difuzata campania?
Razvan Soare: Eu am auzit-o pe Radio 21, parca. Dar nu stiu mediaplanul pe de rost... de fapt, chiar, de ce ma intrebi asta?
IQads: Cat de socanta ti-ai propus sa fie campania ca sa nu fie respinsa de cei care o aud (cu clasica bariera “n-o sa mi se intample mie”) si cum ti-a venit ideea creativa?
Razvan Soare: Imi plac intrebarile astea care-si raspund singure. Let me rephrase it: atat de socanta incat sa nu fie respinsa de cei care o aud (cu clasica bariera “n-o sa mi se intample mie”) dar totusi, socanta.
Hm?
Cat despre „cum mi-a venit ideea” - sincer, in drum spre chiosc, mergand sa iau tigari.