Referitor la descalificarea campaniei "Greenpeace - Birds" in cadrul competitiei Golden Drum 2010 (printul Swallow fiind premiat initial cu Silver la Design&Art Direction), Jorg Riommi (Creative Director, Centrade Saatchi&Saatchi) declara: "Vom contesta decizia juriului de a descalifica premiile castigate pentru campania Greenpeace pe motiv de plagiat, intrucat campania noastra a fost realizata in paralel si fara a avea cunostinta despre cea derulata in Africa de Sud, ceea ce poate fi demonstrat prin date, astfel incat acuzatia de plagiat nu are nici un fundament real.
Mai mult, campania Greenpeace - Pasari a fost incrisa si a primit o diploma (Press Lions National Diploma - n.r: care se acorda lucrarii cu cel mai mare punctaj dintr-o tara din care nu au existat nominalizari in sectiunea respectiva, conform http://bit.ly/9YeH7N) la editia din acest an a festivalului Cannes Lions, un argument in plus pentru ca juriul Golden Drum sa-si reevalueze decizia.
Cu toate acestea, perfomantele Saatchi & Saatchi Romania la Golden Drum pozitioneaza agentia pe primul loc dintre agentiile participante din Romania si pe locul secund in cadrul retelei Saatchi din regiune. Speram ca premiile castigate in mod legitim sa ne fie acordate, ceea ce ar imbunatati reusita Saatchi (plasand-o pe locul 6 in topul Agentiilor Anului) si ne-ar oferi un motiv sa va invitam din nou la Paarty & Paarty.”
[Golden Drum 2010] Centrade Saatchi&Saatchi contesta descalificarea campaniei "Greenpeace - Birds" si declara ca acuzatia de plagiat nu are nici un fundament real
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
oamenii de creatie de la saachi nu sunt cu nimic mai prejos decat starletele de la tv. le spun starlete pentru ca isi acopera goliciunea cu cele mai bune tzoale de la carioca, iau premii cu ele si dupa aia se bat in piept cum ca au cei mai tari arti. In cazul de fata "investesc" in poze de autor, texte goale de continut care mazgalesc o poza geniala. culmea nesimtirii este ca au inscris lucrarile astea la sectiunea best use of photography si mai aveau pretentia sa-si insuseasca ei premiul. bleah!
si bineinteles asta
http://www.joelapompe.net/?s=greenpeace&x=0&y=0
si vor mai fi si alti disperati dupa premii precum saachi, sunt convins
Partea buna e ca imaginile astea devin din ce in ce mai vizibile. Aproape ca este irelevant faptul ca unele agentii se fac de cacat
uitate aici ;-)
si dupa, sper ca ved ceva tare de la tine soon.
si Big Love Carioca! and they know ;-)
j.