[Golden Drum 2010] Centrade Saatchi&Saatchi contesta descalificarea campaniei "Greenpeace - Birds" si declara ca acuzatia de plagiat nu are nici un fundament real

Referitor la descalificarea campaniei "Greenpeace - Birds" in cadrul competitiei Golden Drum 2010 (printul Swallow fiind premiat initial cu Silver la Design&Art Direction), Jorg Riommi (Creative Director, Centrade Saatchi&Saatchi) declara: "Vom contesta decizia juriului de a descalifica premiile castigate pentru campania Greenpeace pe motiv de plagiat, intrucat campania noastra a fost realizata in paralel si fara a avea cunostinta despre cea derulata in Africa de Sud, ceea ce poate fi demonstrat prin date, astfel incat acuzatia de plagiat nu are nici un fundament real.
Mai mult, campania Greenpeace - Pasari a fost incrisa si a primit o diploma (Press Lions National Diploma - n.r: care se acorda lucrarii cu cel mai mare punctaj dintr-o tara din care nu au existat nominalizari in sectiunea respectiva, conform http://bit.ly/9YeH7N) la editia din acest an a festivalului Cannes Lions, un argument in plus pentru ca juriul Golden Drum sa-si reevalueze decizia.
Cu toate acestea, perfomantele Saatchi & Saatchi Romania la Golden Drum pozitioneaza agentia pe primul loc dintre agentiile participante din Romania si pe locul secund in cadrul retelei Saatchi din regiune. Speram ca premiile castigate in mod legitim sa ne fie acordate, ceea ce ar imbunatati reusita Saatchi (plasand-o pe locul 6 in topul Agentiilor Anului) si ne-ar oferi un motiv sa va invitam din nou la Paarty & Paarty.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Andrei Nedea
acum 14 ani
in sfarsit.

oamenii de creatie de la saachi nu sunt cu nimic mai prejos decat starletele de la tv. le spun starlete pentru ca isi acopera goliciunea cu cele mai bune tzoale de la carioca, iau premii cu ele si dupa aia se bat in piept cum ca au cei mai tari arti. In cazul de fata "investesc" in poze de autor, texte goale de continut care mazgalesc o poza geniala. culmea nesimtirii este ca au inscris lucrarile astea la sectiunea best use of photography si mai aveau pretentia sa-si insuseasca ei premiul. bleah!

Andrei Nedea
acum 14 ani
ma intreb cand vor aparea in presa de scandal, acolo unde le vad locul
Andrei Nedea
acum 14 ani
http://adsoftheworld.com/media/print/ocean_defenders_campaign_albatross

si bineinteles asta

http://www.joelapompe.net/?s=greenpeace&x=0&y=0

si vor mai fi si alti disperati dupa premii precum saachi, sunt convins

Partea buna e ca imaginile astea devin din ce in ce mai vizibile. Aproape ca este irelevant faptul ca unele agentii se fac de cacat

riommi jorg
acum 14 ani
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1558037624167&set=a.1292371662684.45391.1032034289

uitate aici ;-)

si dupa, sper ca ved ceva tare de la tine soon.

si Big Love Carioca! and they know ;-)

j.



Branded


Related