[Golden Drum 2010] Next, Publicis, Saatchi&Saatchi si Webstyler au primit cate un Silver Drum pentru Bioflu, Politia Romana, Voltaren, respectiv Timisoreana

Dupa descalificarea campaniei Greenpeace – Birds (Swallow, Fake si Digest), pentru care Saatchi&Saatchi primise un Silver la Design&Art Direction (Swallow) (update: si 3 nominalizari la Press, pentru cele 3 printuri), reprezentantele Romaniei au adus acasa 4 trofee Silver Drum.

In asteptarea explicatiilor oficiale pentru descalificare, promise ieri de organizatori, sa ne amintim explicatiile pe care fotograful Chris Jordan i le-a dat lui Jorg Riommi (Creative Director, Saatchi&Saatchi Romania) in momentul in care acesta a observat ca TBWA/Hunt/Lascaris Johannesburg obtinuse un premiu la One Show pentru o campanie (“Endangered Wildlife Trust – If you don’t pick it up, they will”)
care continea aceleasi poze cu “Greenpeace – Birds” (premiata la randul ei cu Aur la Golden Hammer).

Fotograful nu crezuse ca Jorg ii solicita exclusivitate worldwide cand i-a cerut drepturile de utilizare a fotografiilor si pe care i le-a acordat gratuit. Intre timp, TBWA Johannesburg a primit si un Silver Lion in categoria Outdoor, la Cannes 2010, cu aceeasi campanie pentru Endangered Wildlife Trust.

Saatchi&Saatchi Romania a mai obtinut la Golden Drum si o nominalizare la Interactive, cu bannerul “Help!”, pentru Romanian Society of Multiple Sclerosis si o nominalizare la Press, cu "Fenistil - Tickle".

FILM: Saatchi&Saatchi Romania si Next
In categoria Film, Saatchi&Saatchi a obtinut un Silver pentru spotul Voltaren – Sport Commentator, care a primit si o nominalizare la Cannes 2010. Spotul arata un comentator sportiv caruia ii intepeneste gatul in timpul unui meci de fotbal, dar continua sa prezinte ceea ce resuseste sa vada din pozitia in care a ramas blocat: coada la cafea, pe marginea stadionului, porumbei care aterizeaza pe acoperis, in timp ce publicul ovationeaza ca dupa un gol.
Tagline: “Don’t get stuck. Voltaren – The joy of movement”.

Tot in categoria Film, Next si-a obtinut Silverul pentru spotul “Bioflu – Meeting". Singurele sunete care se aud in spot sunt accesele de tuse ale unor oameni stransi in jurul unei mese de sedinte. Una dintre doamnele prezente chiar raspunde la telefon si comunica prin tuse cu cel de la capatul firului.
Tagline: “Get rid of the flu before you get used to it. Bioflu – Fast relief from colds and flu”.

RADIO: Publicis
Spotul radio “Text Kills II”, realizat de Publicis pentru Politia Romana, a fost premiat cu Silver la Golden Drum 2010. Campania, care contine 3 spoturi, a primit doar nominalizare in categoria “Social Campaigns” la ADOR 2010. Insight-ul campaniei, asa cum a fost completat de agentie in formularul de inscriere la Golden Drum, este acela ca cei mai multi oameni care pot fi suspectati ca folosesc telefonul mobil in timp ce conduc detin pozitii de conducere in companiile in care lucreaza si se considera inteligenti si capabili de multitasking. Ideea campaniei a fost sa-i trezeasca la realitate intr-un mod surprinzator si dur, facandu-i sa includa in mesajele pe care par a le scrie pe mobil si modul in care mor.
Tagline: „If you knew what's going to happen, would you still be writing sms's while driving? Don't text and drive”.

INTERACTIVE: Webstyler si GMP
In categoria Interactive, Webstyler si GMP au primit Silver pentru campania “Timisoreana - Fotbal Adevarat”. A fost ultima campanie realizata de Webstyler pentru acest brand, conmunicarea online Timisoreana fiind gestionata acum de Green Pixel, in urma castigarii unui pitch. Campania "Fotbal Adevarat" nu s-a petrecut doar online. Pe fotbaladevarat.ro s-a desfasurat timp de 3 luni o ampla preselectie bazata pe UGC, in urma careia au fost alesi membrii Echipei Suporterilor. Ei au jucat contra Legendelor Cupei, 11 fotbalisti ai generatiei ‘80, in deschiderea finalei Cupei Romaniei, competitie sponsorizata de Timisoreana de 4 ani incoace. Despre obiectivele si rezultatele campaniei puteti citi intr-un interviu acordat Digital.IQads.ro in iunie 2010 de catre Bogdan Nitu (General Manager, Webstyler) si Camelia Panait (Group Brand Manager, URSUS Breweries).

”Ma bucura premiul, care e o confirmare pentru o campanie cu totul speciala pentru noi. E o campanie in care ne-am fi dorit sa putem participa ca fani, sa putem ajunge pe teren cu Tudorel Stoica sau Cartu. O campanie care vorbeste despre valori adevarate in timp ce consumatorii interactioneaza in, cred eu, cel mai memorabil mod cu brandul. Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc in ce context am obtinut acest premiu, intr-o competitie cu Publicis New York si EURO RSCG Paris. Iar colegii mei de la Webstyler si GMP merita cu atat mai mult felicitati”, a declarant Bogdan Nitu, General Manager Webstyler, intr-un comunicat emis de GMP.

Propaganda a obtinut o nominalizare cu spotul radio "Delmar Spa & Fitness – Your other half", Ogilvy o nominalizare la Press pentru "WWF - The Big Turn Off" iar Erik Erdokozi, Graphic Designer la X3 Studios a obtinut un premiu pentru lucrarea “ Port of spirits” in cadrul competitiei Portoroz Piran Genius Loci.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Sectiune


Comentarii

riommi jorg
acum 14 ani
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1558037624167&set=a.1292371662684.45391.1032034289


Branded


Related