Consecinta extrema a Portoroz-ului

Poti privi Golden Drum-ul acum, la incheierea editiei 2005, din foarte multe perspective. Eu insa am refuzat sa merg in calitate de jurnalist, si am ales sa merg in calitatea mea de practician. Pentru mine, consecinta extrema a acestei optiuni este ca a trebuit sa platesc taxa de festival de 670 de euro (cam piperata dupa parerea mea si a grupului de prieteni in compania carora am stat in majoritatea timpului). Pentru voi, consecinta extrema e ca n-o sa aflati din acest articol o insiruire de premii luate de agentiile romanesti, nici ce se vorbea la o bere, nici care au fost cele mai tari petreceri de la fata locului si nici macar ce a spus Lucian Georgescu la microfon in mijlocul petrecerii romanesti, intr-un deplin acces de sinceritate fata de co-nationalii sai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related