Leo Burnett Romania este Agentia Anului la Golden Drum

Dupa ce anul trecut a fost la un pas de castigarea competitiei, despartind-o doar un punct de agentia sora din Praga, anul acesta Leo Burnett Romania s-a impus in cadrul celei de a 12-a editii a Golden Drum, castigand premiul Golden Rose pentru cea mai buna agentie a anului.

Aceasta editie a Golden Drum-ului a atras peste 1500 de participanti din 40 de tari care au inscris in competitie 2843 de lucrari, agentiile din Solvenia avand cele mai multe inscrieri: 298.
Ca numar de inscrieri, Romania s-a situat pe locul al 2-lea pe natiuni avand un numar de 268 de lucrari inscrise, fiind urmata de Cehia (245), Austria (227), Rusia (191), Polonia (189), Ungaria (139), Slovacia (107), Ucraina (98), Croatia (91) si Turcia (70).
Pe langa tarile din regiune, Golden Drum 2005 a atras participanti din tari ca Brazilia, Anglia, Elvetia, Germania, Franta, Italia, India, Indonezia, Olanda si SUA, demonstrand o crestere a importantei acestui festival.
862 din cele 2843 de lucrari au fost inscrise la categoria Print Ads and Posters, fiind urmata de categoria TV Spot care a cuprins 546 lucrari si, la mare distanta, de sectiunea radio cu doar 43 de inscrieri.
Cu un numar de 39 de lucrari inscrise in festival, Leo Burnett Romania a obtinut punctaj de 27 de puncte, fiind urmata de ZOOM! din Lituania (locul 2) si Mark/BBDO din Cheia (locul 3) cu cate 24 de puncte si de McCann-Erickson Romania (locul 4).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related