ROM, batonul cu o vechime de 46 de ani pe piata din Romania, are acum un nou slogan: „The taste of coolness!”. Noua imagine a batonului ROM este sustinuta de o campanie de comunicare integrata ce incepe din aceasta toamna si care imprumuta din valorile „Visului american”. Astfel, brandul iese pe piata cu o imagine noua, mai tinereasca, plina de viata, relevanta pentru target-ul tanar.
Schimbarea survine la nivelul ambalajului, unde steagul tarii a fost inlocuit cu simbolul american. Tinerii isi doresc intotdeauna ceva nou si palpitant care sa ii provoace, iar ROM nu i-a dezamagit niciodata in aceasta privinta.
Comentarii
Din capitolul: Ceativi nostrii sunt mai buni decat ai lor..ei sunt sunt "de companie".
si-mi aduc aminte de ce ne-a dat California Dreaming...
M-ati pierdut!
sunt totusi in dezamagire totala, pacat de noi...ne pierdem cate putin si nu ne dam seama deloc
Daca asta ai inteles tu ca inseamna visul american mai nea Boti.....in plus, ai crezut ca schimbi un ambalaj si gata, romanu' gusta din visu' american....ati luat-o razna...