Buzz cu Carmen Tiderle (Creative Director, Leo Burnett)
Leo Burnett este Agentia Anului la ADOR 2010 datorita campaniei „Ziua Barbatului 2010”, care a obtinut 2 premii: trofeul din categoria „Integrated Campaigns” (care valoreaza 15 puncte, campania fiind High Budget) si "Best of Category" (45 puncte, tot datorita bugetului campaniei). Campaniile Low Budget au primit un numar de puncte mai mic, asa explicandu-se de ce nu au fost suficiente cele 6 premii obtinute de Grey pentru titlul de Agentia Anului la ADOR 2010. La punctajul total pentru Agentia Anului s-a adaugat cate un punct pentru fiecare nominalizare obtinuta, cu precizarea ca numarul maxim de nominalizari luate in calcul pentru titlul de Agentia Anului este 10.
IQads: Ce momente placute iti amintesti despre campania Ziua Barbatului 2010?
Carmen Tiderle: Imi amintesc intalnirile de la client. Ne duceam 2-3 fete si aveam in fata noastra 3 barbati de la client. Incepeam soft, sa le spunem ce credem noi despre barbati si apoi incepeam sa vorbim ca pe santier. Ei ziceau: „dar nu puteam sa spunem asta”. Noi: „Ba putem! Daca noi putem s-o zicem, de ce n-o putem scoate pe piata asa?”.Asta pe la inceputuri…