Festivalul ADOR si-a desemnat castigatorii celei de-a noua editii. In urma jurizarii, titlul de agentia anului a revenit agentiei Leo Burnett & Target.
In cadrul competitiei ADOR 2010 s-au acordat in total 26 de trofee (6 trofee Best of Category si 20 de trofee ADOR, pe sectiuni).
Cele 20 de trofee ADOR au fost castigate de DRAFTFCB Bucharest; GAV; GREY Bucharest; iLeo Marketing Interactiv; Interactions; Leo Burnett & Target; Mercury 360; NEXT Advertising; Propaganda; Proximity Bucharest; Publicis Romania; Tempo Advertising si Vitrina Advertising.
Cele 6 trofee Best of Category au fost obtinute de lucrarile: „Bodydresser's 20 minutes of muscles” pentru Pescariu Sports&Spa semnata de DRAFTFCB Bucharest (categoria Media); „Pinocchio” pentru Spitalul Marie Curie semnata de Grey Bucharest (categoria Special best – craft); „Bergenbier Man’s Day” (Imnul I, Imnul II, Man's Day) pentru Bergenbier semnata de Leo Burnett & Target si iLeo Marketing Interactiv (categoria Integrated Campaigns); „Box of Memories Annual Report” pentru Salvati Delta, semnata de NEXT Advertising (categoria Design); „Don’t let workers become your family” (Bibeloul, Camasa) pentru Ytong, semnata de Propaganda (categoria TV – spots and campaigns) si lucrarea „From Work to School” pentru Festival of Trees, semnata de Proximity Bucharest (categoria Social Campaigns – sustinuta de Gala Societatii Civile).