Strauss Romania lanseaza la inceputul lunii octombrie noua campanie de comunicare pentru brandul Doncafé - „Simte bogatia gustului”. Pornind de la dorinta de a ancora cat mai puternic produsul in mintea consumatorilor, Doncafé a ales sa comunice caracteristica definitorie a brand-ului, gustul bogat, prin asocierea cu Maia Morgenstern, un nume de rezonanta pe scena teatrului romanesc.
Decizia de a o alege pe Maia Morgenstern drept imaginea Doncafé a avut la baza un studiu realizat in parteneriat cu GFK. Din cele 38 de personalitati identificate de respondenti, Maia Morgenstern a obtinut punctaje maxime in ceea ce priveste gradul de awareness, asocierea cu lumea cafelei, puterea de convingere si compatibilitatea cu brandul Doncafé. De altfel, Doncafé este primul brand cu care se asociaza Maia Morgenstern. „Am ales sa fiu imaginea Doncafé datorita numitorului comun care ne leaga - pasiunea pentru experiente unice, pentru micile placeri ale vietii. Doncafé este pentru mine o sursa de inspiratie, un refugiu, un moment de relaxare, dar si un prilej de socializare cu membrii familiei sau colegii de scena”, marturiseste Maia Morgenstern.