Agricola Bacau si Tempo Media lanseaza „Crestem doar pui fericiti”, o campanie media care se va derula pe suport ATL, in perioada 30 septembrie – 31 octombrie. Spoturile TV de promovare au o durata de 30 secunde, respectiv 10 secunde.
Conceptul creativ al campaniei a pornit de la caracteristicile functionale ale produsului: Puiul Fericit este creat special pentru cei care vor sa-si aduca aminte de gustul, savoarea, consistenta si chiar culoarea puiului de altadata, crescut ca la curte.
“Am avut surpriza sa descoperim ca un spot TV dintr-o campanie de imagine Agricola Bacau, realizata in anii anteriori, se potriveste cu beneficiile noului produs. Am decis astfel sa il valorificam si sa il adaptam intr-o campanie noua. Ce dorim sa transmitem consumatorilor nostri este grija si implicarea intregii echipe Agricola Bacau, faptul ca nu ne abatem de la standardele de calitate cu care i-am obisnuit si suntem permanent atenti pentru a le oferi produse inovatoarare care sa satisfaca si cele mai exigente preferinte”, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.