Luna august a adus un nou succes international pentru Publicis Romania. Pentru a treia oara, agentia castiga pitch-ul de creatie Renault, competitie internationala cunoscuta in reteaua Publicis sub numele de RING.
In acest an, lupta creativa din cadrul RING-ului s-a dat intre agentiile Publicis din Franta, Rusia, Turcia si Romania. Prezentarile celor patru agentii au fost judecate initial de comitetul format din top management-ul Renault France, ca apoi sa fie trecute prin filtrul research-ului in fiecare dintre tarile participante in competitie.
Pitch-ul a avut ca obiectiv dezvoltarea unui nou concept creativ pentru comunicarea modelului Renault Fluence. Acest model, lansat la sfarsitul lui 2009, are ambitia de a deveni noua referinta in materie de calitate, spatiu interior si design in segmentul sau.
Ideile echipei Publicis din Romania au fost primite cu mult entuziasm in egala masura de catre client, dar si de focus grup-urile din tarile participante la Ring. Spotul castigator, interesant atat pentru marca Renault, cat si pentru intregul peisaj al comunicarii auto, va fi exportat in mai multe tari din Europa, America de Sud si Asia.