Niciodata nu am putut sa trec cu usurinta peste schimbarea actorilor din serialele mele preferate. De multe ori ma fura chiar peisajul si, in loc sa ma concentrez asupra actiunii si a replicilor ma gandesc cum ar fi interpretat primul actor scena respectiva. Si, indiferent cat har actoricesc are interpretul "surogat", tot nu sunt capabila sa-i descopar calitatile. De aceea, cu riscul de a incurca cu totul itele povestirii, ma declar adepta mortii personajului odata cu plecarea actorului. Acelasi lucru as spune si daca ar fi sa vad reclama la biscuitii Delma cu un alt personaj principal. Pentru ca, dupa mine, pustiul face toata reclama. Si, slava Domnului, avem destul de multi copii vedeta care se perinda pe la TV in pauzele publicitare. Sa luam, spre exemplu, cazul celor doi colegi de scoala care impart un sanvis cu Hochland. Doi copii draguti incearca sa intre in pielea unor personaje puse sa "defileze" intr-o situatie destul de fortata. In final, o glumita cam rasuflata si evident, produsul.
In linii mari pe aceeasi formula a copiilor care sasaie lucruri trasnite, mai este si celebra eroina care spune cum poate salam ssssssssasesc, si ea un model de memorabilitate in noianul de spoturi TV din ultimii ani. Nici unii insa nu m-au facut sa exclam: asta da copil haios. Ce ma ma pune pe ganduri insa este faptul ca in cazul reclamei de la Delma, produsul mi-a trecut mult timp pur si simplu "pe la urechi" fara a reusi sa-i retin numele. Cred ca pustiul mi-a captat prea mult atentia, astfel incat m-am oprit inainte de final. Din fericire pentru produsul in cauza, au fost si persoane are nu au fost atat de mult orbite de prestatia actoriceasca a voinicului, reusind sa ma aduca si pe mine pe calea cea buna.
Delma peste tot
Trecand peste inspiratia agentiei de casting care a reusit sa salveze o reclama care, in alte conditii, poate nu ar fi avut mari sanse de izbanda, o sa ma opresc putin asupra biscuitilor Delma. Cu opt vitamine, si nu cu margarina asa cum m-as fi asteptat si cum imi vine sa cred in continuare. Pacat de bietul copil care si-a jucat poate rolul vietii lui, pentru ca extensia de brand mi se pare ca a ucis din start totul. Eu una nu pot sa trec peste faptul ca Delma vine de la DELicatess MArgarine, un produs dedicat gospodinelor care tin atat la pret cat si la calitate. De aceea nu inteleg care a fost motivul pentru care producatorul s-a decis sa puna acelasi nume si pe cutia de margarina si pe pachetul de biscuiti. Pe principiul ca are opt vitamine nu m-as mira sa gasesc la un moment dat pe rafturi si mai ales pe micile ecrane cerealele Delma. Poate chiar se gindesc sa scoata o gama de pastilute roz, dulci si apetisante, tocmai bune pentru cei fara vlaga. CrisTim-ul ar da astfel faliment, cei mici putind ajunge super voinici rezumandu-se la micul dejun la vitamine si biscuiti Delma, iar la prinz o mancarica facuta ca la mama acasa bineinteles cu Delma.
Ce face sloganul din mine
Pentru ca nu ma pot abtine
Ca atunci cand aud un slogan in rime
Sa nu continuu atata timp cat pica bine,
Am sa fac un test cu mine
Si o sa va propun
Delma cu opt vitamine
Pentru voinicul din tine
Care suteaza bine
Catre portarul care de abia se mai tine
Pentru ca nu a luat vitamine.