TAROM a lansat prima campanie de imagine din istoria marcii

TAROM a anuntat lansarea primei campanii de imagine din istoria de mai bine de jumatate de secol a marcii TAROM, ca parte a strategiei operatorului aerian roman de a promova serviciile oferite consumatorilor sai, in contextul aderarii la alianta Sky Team, precum si noua filosofie si valorile acestui brand romanesc de traditie.

Libertatea de a calatori a fost dintotdeauna foarte importanta pentru romani, care vad fiecare destinatie ca o noua experienta, de aceea TAROM afirma in cadrul noii campanii de comunicare integrata ca „Drumul ne formeaza, dar destinatia ne defineste”, pledand pentru adevaratele experiente de viata. TAROM priveste viata ca suma tuturor destinatiilor si isi propune sa dea valoare vietii consumatorilor prin oferirea de noi experiente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Victor Dragos Lupascu
acum 14 ani
"Plecam de aici sa ajungem acolo" - Acolo unde? Pe lumea cealalta?

Eu mai degraba am impresia ca agentia Ogilvy e in MiSA si relanseaza Tarom-ul ca o companie ce te ajuta sa ajungi de aici - de pe pamant, acolo - in absolut, dezbracat, cu Bivolaru :))

In rest noi sa fim sanatosi, ca advertising-ul in Romania e intr-o descendenta ireversibila.

Emilia Toader
acum 14 ani
ceea ce imi place e ca atunci cand zice " plecam aici ca sa ajungem acolo" urmeaza imaginea cu tipa care se arunca in gol " ;)) sinucigas spot.

in reclama taromului toti sa prabusesc, se arunca de te stanci, din pom, de pe scena :)). frumos. sa speram ca avioanele nu se prabusesc si ele



Branded


Related