Adina Vlad (Unlock), Raluca Oprescu (BrandBody Communication) si Alexandru “Tzugu” Dumitrescu (The Brief, McCann) vor oferi pe 7 octombrie, in cadrul workshop-ului 3 SIDES TO EVERY STORY o solutie de integrare a studiilor de cercetare in arhitectura de brand si in campaniile de advertising.
In plus, cei trei profesionisti vor prezenta in exclusivitate rezultatele si modalitatea de desfasurare a studiului Generatia 40-50, un target cu potential suprinzator, aproape ignorat de brandurile si publicitarii din Romania.
„Colaborarea noastra si, implicit, solutia pe care o propunem, a pornit ca orice revolta populara – provocata de o nemultumire generala. O mare parte din activitatea de research ajunsese sa fie nefolositoare, atat pentru client, cat si pentru agentie. Adina ne-a adus atunci impreuna, pe mine si Raluca, pentru a ne dezbate problemele, moment in care am hotarat sa facem impreuna un proiect care sa incerce sa faciliteze procesul de cooperare dintre agentia de publicitate, client si agentia de reseach. Vrem ca orice research, printr-o interpretare constructiva, sa fie o sursa de inspiratie pentru comunicare si sa conduca la campanii de impact si relevante pentru oamenii din target”, a declarat Alexandru Dumitrescu, Managing Partner The Brief, Associate Creative Director McCann.
“Pentru a ilustra modul in care solutia noastra este una folositoare, am facut ceva care a verificat ipoteza de lucru – un research despre generatia de 40-50 de ani, care vrea sa arate in primul rand cum ar trebui sa decurga un proces ideal. De la cercetarea unui segment de piata ignorat in general de mai toti advertiserii locali, in ciuda ponderii foarte mari din populatia Romaniei, si pana la extragerea informatiilor relevante pentru business si comunicare. Exercitiul asta ne-a ajutat sa ne dam seama care sunt problemele reale ale relatiei client - agentie research - agentie publicitate. Si ne-a facut sa intelegem ca prejudecatile de genul “pre-testarea ucide creativitatea” pot fi depasite foarte usor, cu mai multa implicare din partea tuturor partilor”, a adaugat Raluca Oprescu, Managing Partner BrandBody Communication & trainer al workshop-ului SMARK KNOWHOW.
3 SIDES TO EVERY STORY propune un set de tehnici eficiente pentru apropierea cat mai avansata a brandurilor de realitatea clientilor pe care ii vizeaza, obiectivul principal al workshop-ului fiind dezvoltarea unei gandiri centrate pe intelegerea parghiilor care influenteaza pozitiv modul in care informatia obtinuta din research este tradusa in strategie de business si, mai apoi, in strategie de comunicare de brand.
Principalele teme ale workshop-ului SMARK KnowHow vor fi “Traducerea concluziilor unui research in termeni de strategie de business si de comunicare de brand”, “Integrarea insight-urilor despre consumatori in arhitectura unui brand”, “Activarea mesajelor relevante pentru consumatori in linie cu strategia de comunicare a brandului”, “Adaptarea unui business la un target diferit de cel principal” (si motivele pentru care o astfel de translatare este benefica), precum si “Abordarea unui segment de target neobisnuit: generatia 40-50 ani”.
3 SIDES TO EVERY STORY se adreseaza tuturor celor implicati in procesul constructiei de brand si al elaborarii strategiilor de promovare a acestuia - de la marketing si brand manager, la account manageri din agentii de research, la creativi si strategi din agentiile de publicitate.
Programat pentru 7 octombrie, la sediul IAA (din Calea Victoriei, nr. 126, etajul 3), intre orele 10.00 si 18.00, 3 SIDES TO EVERY STORY va gazdui un numar de 25 de participanti.
Cei care doresc sa participe sau sa afle mai multe detalii despre workshop pot accesa adresa knowhow.SMARK.ro. Taxa de inscriere este de 800 lei + TVA.
Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de ‘smart marketing’ prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este un brand Blue Idea.