In SUA, investitiile in publicitate au crescut in primele sase luni ale lui 2010 cu 5,7%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la valoarea de 63,57 miliarde de dolari, potrivit unui raport Kantar Media.
In functie de mediile de comunicare folosite, cea mai mare crestere a fost inregistrata in dreptul reclamelor TV, bugetele alocate pe acest segment depasind cu 25,1% cheltuielile din 2009. Principalii jucatori care au investit in promovare TV au fost cei din sectoarele auto si retail.
Brandurile din sectorul auto au investit cel mai mult in publicitate fiind urmate de cele din categoriile telecom, servicii locale, servicii financiare, retail. Producatorii auto au alocat bugete mai mari cu 24,7% fata de 2009 iar dealerii auto au avut o evolutie apropiata, crescand cu 21,1% cheltuielile de promovare. In sectorul telecom cresterea nu a fost semnificativa, doar 2,8%, dar valoarea de peste 4 miliarde de dolari claseaza aceasta categorie pe pozitia secunda in topul industriilor, in functie de valoarea investitiilor in publicitate.