La cea de-a noua editie ADOR s-au inscris 26 agentii cu 157 de lucrari. Academia Catavencu, AMPRO Design, Brandaffair Advertising, Brandstalk Advertising, Brightness Creative Solutions, DDB Bucharest, DRAFTFCB Bucharest, GAV, Graffiti BBDO Bucharest, Grey Bucharest, iLeo, Interactions, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Mercury360, Next Advertising, OMD, Propaganda Consult, Proximity Bucharest, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi Romania, Scala JWT, Tempo Advertising, The Kitchen, The Practice, Vitrina Advertising sunt participantii competitiei ADOR de anul acesta.
“Faptul ca numarul lucrarilor inscrise a scazut fata de anul trecut are si aspecte pozitive. In primul rand ne arata noua ca am fost consecventi si ca ne-am respectat promisiunea pe care am facut-o anul trecut si anume de a ridica standardele festivalului prin masurile pe care le-am luat la nivel de regulament, structura a competitiei, punctaje si comunicare. N-am facut compromisuri si am preferat sa riscam, pentru ca avem convingerea ca doar printr-un regulament solid si puternic un festival poate creste. Un alt aspect pozitiv este ca, datorita crizei care a afectat bugetele agentiilor dedicate participarii la festivaluri, la ADOR 2010 vom vedea best practices, adica acele lucrari care chiar merita sa ajunga intr-un competitie creativa. Asteptam, in schimb, cu mare curiozitate editii cu mult mai multe lucrari, atat noi, cat si birourile de marketing din Romania”, declara Andrei Bortun-Gavrila, Presedinte Millenium.