In aceasta toamna Fuchs Condimente si TFP Advertising lanseaza Mirodenia, noua baza pentru mancaruri 100% naturala.
Desi brieful clientului a specificat initial doar o comunicare in presa, TFP a propus o campanie care sa imbrace spotul TV deja existent pentru acest produs intr-un concept mai amplu menit sa cuprinda pe langa clasicul ATL si actiuni IKA si BTL. Actiunile complementare au fost gandite pentru a sustine mai bine mesajul, pentru a face mai bine cunoscute calitatile produsului printr-o comunicare mai apropiata, face–to-face.
Pe o piata matura cu 3 jucatori mamut, avand ca target vizat acele femei care gatesc cu placere pentru familiile lor si care doresc sa le ofere tot ce-i mai bun, Mirodenia a a avut o misiune destul de dificila, aceea de a convinge targetul sa faca trial. “Pentru ca vorbim de o inovatie pe piata de condimente, am considerat ca cel mai bine ar fi sa ne sustinem in primul rand prin produs, calitatile acestuia fiind cu adevarat unice : 100% natural, fara conservanti sau E-uri, cu mult mai multe legume si cu mult mai putina sare. Astfel am formulat un mesaj simplu pe ideea de intrebare/raspuns, punand bazele unei relatii prietenoase, cu femeile din targetul nostru, fara idei ascunse sau mesaje subliminale. Am incercat sa cultivam aceasta relatie mai departe prin actiunile de sampling door 2 door si s-o pastram mereu proaspata si interesanta precum produsul nostru.” Razvan Saghin, Managing Partner TFP Advertising.
Comentarii