In vacanta, nevoile de consum sunt contextuale

In vacanta ne schimbam radical comportamentul de consum pentru ca si nevoile sunt diferite de cele de zi cu zi. Si asta pentru ca in vacanta plonjam brusc intr-o lume diferita, o lume in care ne concentram asupra altor activitati, suntem inconjurati de alti oameni, obiceiuri si, nu in cele din urma, de alte marci.
Nevoile de consum devin deseori mai contextuale, iar daca am evalua oamenii dupa acestea, am putea spune ca devin altii.

Desi exemplul personal este de evitat, pentru ca la aceasta ora sunt si eu in vacanta - deci schimbat - voi apela la el.

Azi nu m-am barbierit, nu m-am imbracat in tinuta de birou, ci de plaja; nu am ascultat radioul pe care il ascult de obicei dimineata in drum spre birou (care drum spre birou?); nu am intrat online ca sa citesc stirile; nu imi trebuie o masina, ci un scuter; mananc poate mai putin sanatos; beau mai mult alcool; apreciez magazinele convenience mai mult decat hypermarketurile; si, in curand nu voi mai avea nevoie sa fiu conectat la lume prin acest Blackberry...

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related