Incepand din aceasta saptamana, Romtelecom lanseaza o campanie adresata companiilor pentru a evidentia avantajele de a fi client Romtelecom Business Solutions.
Platforma de comunicare continua promisiunea lansata la sfarsitul anului 2009 - Romtelecom sustine businessul romanesc - si evidentiaza parteneriatul dintre Romtelecom Business Solutions si fiecare dintre clientii sai. Aceasta indelungata relatie sta la baza conceptului noii campanii: „I-am ascultat pe clientii nostri si le oferim ceea ce au ei nevoie”.
“Divizia Romtelecom Business Solutions a fost definita prin adaptarea intregii infrastructuri de business, inclusiv gama de servicii si produse, pentru a se alinia in totalitate nevoilor si cerintelor clientilor nostri. Aceasta evolutie are amprenta cunostiintelor si experientei noastre cu privire la piata de servicii de comunicatii si IT din Romania. Nu dorim sa explicam ce tipuri de servicii si produse avem, ci beneficiile solutiilor care au fost gandite special pentru nevoile clientilor nostri,” a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business.