Fantasticul cosmar al lui Beyonce

Ce vor americanii sa vada? Cum ne dam seama ca ceva are succes in ochii lor? Pentru ca revin,revin si iar revin ca sa urmareasca ceea ce le-a starnit interesul. Dovada consta in cele 54 de milioane de vizionari ale „Chocolate Rain”, cele 66 de milioane ale „David after Dentist”, cele 700 de milioane ale Dansului Numa Numa si cele peste 24 milioane de vizionari ale „Dramatic Look” sau ale „Dramatic Prairie Dog/Chipmonk” (be as it may). Asta ne arata cat de pasionati sunt americanii si cam cat timp ar investi in ceva ce le place cu adevarat. Echipa Vizio (cel mai mare producator de LCD-uri din America) nu numai ca vede toate astea, dar intelege si sistemul atat de bine incat hotaraste sa introduca in spotul pentru Vizio Internet Apps acest amalgam de personaje, povesti, emotii si simboluri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related