Piata de publicitate va creste cu 4,7% in 2011

Piata de publicitate va inregistra o crestere de 4,7% in 2011, Asia si America Latina fiind principalele regiuni care vor sustine trendul ascendent, potrivit noilor estimari ale agentiei Carat, informeaza WARC.

America Latina se va remarca drept zona cu cea mai mare crestere, de 14%, fiind urmata de regiunea Asia Pacific si Europa Centrala si de Est. Pentru Marea Britanie, Franta sau Italia, Carat anunta o evolutie pozitiva de 4,1%, 2,7% respectiv 2,9%, in timp ce pentru Spania si Germania previziunile sunt mai retinute, ambele state fiind caracterizate de stagnare in ceea ce priveste evolutia pietelor de publicitate. In China si Rusia se asteapta ca nivelul investitiilor sa creasca, atingand in 2011 valoarea de 15,3%, in fiecare stat in parte, iar Brazilia se va incadra si ea in acelasi trend, cu o crestere de 14,4% in dreptul investiilor in publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related