Ce noroc ca, la cinema, publicitatea se difuzeaza la inceput si scapi repede de cea mai neplacuta parte a intregii experiente, nu? Asa gandeau, probabil, si spectatorii de mai jos, pana intr-o zi, cand...
Pasagerii misteriosi
Ecranul infatiseaza parbrizul unui microbuz si oglinda retrovizoare in care soferul isi poate supraveghea tinerii calatori de pe banchetele din spate. Spectatorii au senzatia ca ei insisi fac o calatorie in natura cu acel microbuz si in scurt timp, isi dau seama ca de fapt, pasagerii de pe ecran sunt chiar ei, fiind filmati din fata. Isi fac singuri semne cu mana, ca sa se convinga ca nu e doar o poza. In aceeasi oglinda retrovizoare apare oferta Europcar: preturi de vara la microbuzul de inchiriat pentru mers in vacanta cu prietenii. Pe spatele biletului de intrare se gasea si un cupon de reducere. Agentia Ogilvy, Frankfurt a determinat astfel cresterea cererilor de inchiriere cu 45% in orasele targetate si a primit un Bronz la Cannes 2010.
Comentarii