Ce nu te-ai astepta niciodata sa vezi la cinema?

Ce noroc ca, la cinema, publicitatea se difuzeaza la inceput si scapi repede de cea mai neplacuta parte a intregii experiente, nu? Asa gandeau, probabil, si spectatorii de mai jos, pana intr-o zi, cand...

Pasagerii misteriosi
Ecranul infatiseaza parbrizul unui microbuz si oglinda retrovizoare in care soferul isi poate supraveghea tinerii calatori de pe banchetele din spate. Spectatorii au senzatia ca ei insisi fac o calatorie in natura cu acel microbuz si in scurt timp, isi dau seama ca de fapt, pasagerii de pe ecran sunt chiar ei, fiind filmati din fata. Isi fac singuri semne cu mana, ca sa se convinga ca nu e doar o poza. In aceeasi oglinda retrovizoare apare oferta Europcar: preturi de vara la microbuzul de inchiriat pentru mers in vacanta cu prietenii. Pe spatele biletului de intrare se gasea si un cupon de reducere. Agentia Ogilvy, Frankfurt a determinat astfel cresterea cererilor de inchiriere cu 45% in orasele targetate si a primit un Bronz la Cannes 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Vlad Iuga
acum 14 ani
Ultima chiar iti creaza un sentiment de frustare! BIne ca a fost pana la urma o modalitate de a se promova, caci daca era adevarat, nu stiu daca mai frecventam acel cinema :)


Branded


Related