Hyundai Motor Company, producator auto din Coreea de Sud, a comercializat in prima jumatate a anului 1.764.254 de unitati (pe piata interna si de export: 855.140 de unitati, fabricate in afara tarii: 909.114 unitati) la nivel mondial, marcand astfel o crestere de 27 de procente fata de anul anterior si sustinand tendinta de crestere prin concentrarea pe managementul calitatii si pe administrare la nivel global.
Profitul net a depasit dublul valorii de anul trecut, atingand 2,52 trilioane de woni in prima jumatate a anului, fata de 1,04 trilioane de woni obtinuti in anul anterior, si s-a datorat cererii intense inregistrate de pe pietele straine, gamei de produse imbunatatite si castigurilor de capital obtinute prin filialele straine. Vanzarile au crescut cu 27,4 procente, la 18 trilioane de woni, fata de 14,1 trilioane de woni obtinuti anul trecut, in timp de profitul din operatiuni a crescut cu 93,1 procente, la 1,57 trilioane de woni.