Ogilvy a realizat 8 spoturi TV pentru Germanos, cu Daniel Buzdugan protagonist

Ogilvy semneaza noua campanie TV Germanos. Spoturile reamintesc de tehnologia de altadata, subliniind totodata expertiza retelei de retail in consultanta pe tehnologie si in gama de produse de ultima generatie oferite. Ca si in campaniile precedente, Daniel Buzdugan este personajul principal din poveste.

Anii ’70, ’80 si ’90 au fost reinviati in cele 8 spoturi (Strandul) noi in care se face o comparatie intre tehnologia folosita in acei ani si noile tehnologii din zilele noastre. Clientii beneficiaza azi de ultimele noutati tehnologice, de servicii si produse de ultima ora oferite de consultantii de vanzari Germanos. Aparatul foto cu diapozitiv si programele TV de la bulgari vizionate cu bruiaje sunt doar cateva amintiri din trecutul romanilor pe care Buzdugan le transforma in situatii comice, pastrand tonul amuzant al campaniilor precendente TV Germanos. Spoturile au fost filmate in luna iunie, pe parcursul a doar trei zile si o noapte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related