O noua campanie de comunicare lansata de compania ROMTELECOM va fi difuzata la nivel national in urmatoarele trei luni si cuprinde spot TV, spot radio, machete de presa si promovare pe Internet. Obiectivul campaniei este evidentierea noilor servicii suplimentare lansate de operatorul national de comunicatii, create in concordanta cu cerintele clientilor. Noul spot vorbeste intr-o maniera plina de umor despre tarifele avantajoase de care se poate bucura orice client al companiei care apeleaza din reteaua ROMTELECOM un numar de telefon din retelele de telefonie mobila.
Povestea dramatizeaza o situatie clasica: grija exagerata a parintilor fata de copii, indiferent de varsta pe care o au. Parintii pot de acum sa-si sune linistiti copiii pe telefonul mobil gratie noilor tarifelor reduse pentru convorbirile fix-mobil. Umorul situatiei este dat de insistenta cu care o mama extrem de grijulie isi suna fiul. Tanarul este surprins intr-o ipostaza de cuceritor care face toate eforturile sa isi impresioneze prietena. Aceste eforturi sunt compromise insa de apelurile repetate ale mamei sale care il suna de pe telefonul fix pe mobil, sub diverse pretexte, pana ce efectul magic si fata dispar.