Agentia Frank comunica neconventional pentru Škoda "Cat de mare ti-e portbagajul?"

Agentia de publicitate Frank comunica neconventional pentru modelul Škoda Superb Combi. Astfel, pentru a sublinia marimea spatiului din portbagaj (pana la 1865 de litri), agentia a branduit intrarea in parcarea subterana a Baneasa Shopping City, care, pana la 30 septembrie, va arata precum un portbagaj imens Škoda Superb Combi. De asemenea, tot pentru Škoda Superb Combi, Frank a mai lansat primul banner cu sistem automat site-snap din Romania si Estul Europei.

“Se intampla destul de rar sa ai un beneficiu de produs atat de clar, incat nu puteam sa-l trecem cu vederea. Pentru potentialul cumparator de Škoda Superb Combi, marimea portbagajului este esentiala, asa ca trebuia doar sa ilustram capacitatea uriasa a acestuia intr-un mod inedit. Ori, cand ai nevoie de un portbagaj atat de mare, e clar ca ai avea si cu ce sa-l umpli. Si unde sa gasesti mai bine cu ce sa-l umpli decat la cumparaturi, in zona comerciala Baneasa? Iata cum intrarea de la parcarea subterana a mai sus amintitei zone s-a potrivit manusa cu nevoia noastra, rezultand o executie suprinzatoare pentru ceea ce se intampla in mod normal in outdoor sau in categorie“, spune Teodor Cucu, Creative & Strategy Director, Frank.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related