Dupa ce brandul Garnier s-a ingrijit de imaginea sa pe piata din Romania, alegand vedete autohtone ca Andreea Marin-Banica sau Luminita Anghel, este randul Andrei (Maruta) sa fie ambasadoare, de aceasta data pentru marcile Garnier Essentials si Garnier Color Naturals. Sa fie oare ceva diferit? Pastrand aceeasi linie a brandului, spotul Garnier Essentials arata o Andra imaculata care ne invata sa folosim produsele de ingrijire a tenului, in doar trei pasi.
Spotul este fidel scenariului tipic Garnier – o camera care sa sugereze intimitatea unui camin, o ambasadoare de brand cu un ten impecabil si un machiaj discret, un zambet cald si un discurs despre feminitate care sa te convinga ca trebuie sa ai grija de tine. Iar Andra pare sa ne convinga si sa transmita destul de bine mesajul pe care Garnier il are pentru publicul sau: frumusete,optimism, fericire (dupa cum declara chiar ei), atat de bine incat campania dezvoltata de Publicis se va desfasura de-a lungul unui an, pentru intreaga Europa de Est.
Dar ce au in comun toate aceste vedete?
Profilul este unul simplu si eficient, asa cum ne vorbeste si Garnier despre produsele sale, el ne prezinta femei implinite din toate punctele de vedere – cu o cariera de succes, dar care reusesc atat de bine sa impace aceasta viata profesionala tumultoasa cu fericita si asezata viata de familie, unde sunt sotii credincioase si mame devotate. Pe aceste aspecte din urma se insista, tocmai pentru ca orice femeie obisnuita viseaza sa duca o astfel de viata, pentru ca, nu-i asa, fericirea produce frumusete interioara – o alta valoare importanta a brandului. Si, pentru ca vorbim despre Romania, ce metoda mai buna de a fi aproape de consumatoare, decat cu ajutorul vedetelor de pe plaiurile mioritice?
Iata ca si Andra se inscrie in profilul ideal, ea fiind deci o alegere potrivita pentru campania complexa de printuri si spoturi pe care Publicis a gandit-o pentru Garnier. “Indiferent de varsta, de anotimp sau de imprejurari, cred din tot sufletul ca este esential pentru o femeie sa fie senina, ingrijita, fina, eleganta. Si, implicit, fericita.” declara vedeta. Mai mult, despre munca pe care a trebuit sa o depuna pentru a filma spoturile in Praga, ea mai spune: “Proiectul m-a atras de la bun inceput, suna excelent! In plus, a fost extrem de placut si captivant sa lucrez cu echipa de profesionisti.” (sursa)
Si au trait fericiti si frumosi pana la…urmatoarea campanie
Asadar, fie previzibila sau neasteptata, aceasta alegere pe care Garnier a facut-o, ei au demonstrat, inca o data, ca vor sa gaseasca solutii inovatoare si eficiente, nu numai pentru produsele lor de ingrijire, dar si pentru modul in care le comunica targetului lor. Daca au reusit sau nu, aceasta o vom afla pe parcursul acestui an. Pana atunci, nu ne ramane decat sa ne delectam cu imaginea lipsita de cusur a Andrei.
Comentarii