“Dupa un inceput de an fiscal 2010 foarte bun, vedem cum rezultatele noastre se imbunatatesc in trimestrul II, gratie contributiei diviziilor Adezivi Tehnologii si Produse Cosmetice/de Toaleta. In plus, contributia regiunilor in crestere a sporit pana la 41 procente,” declara Kasper Rorsted, Presedintele Henkel Management Board, adaugand: “Performanta excelenta din trimestrul II a fost generata de marcile noastre puternice si de inovatii. In plus, preocuparea noastra continua pentru implementarea unor structuri mai eficiente, un cost management mai strict, dar si progresele pe care le-am facut pentru atingerea prioritatilor noastre strategice au contribuit la acest rezultat. In consecinta, ne asteptam la o crestere a castigurilor cu peste 25 procente fata de anul 2009.”
Henkel raporteaza cresteri substantiale ale vanzarilor si veniturilor in trimestrul II/ 2010
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: