TBWA a participat la intreg procesul de licitatie internationala pentru crearea bradului turistic al Romaniei si s-a calificat pana in etapa finala de selectie alaturi de asocierea THR - TNS, castigatoarea licitatiei, si de asocierea Saffron - Brandient. Asocierea condusa de TBWA Bucuresti s-a clasat pe locul doi in etapa finala, in urma prezentarii ofertei financiare. Asocierea propusa de catre grupul nostru includea participarea GFK International ca partener de cercetare si a unei echipe multi-nationale de experti ai TBWA Worldwide selectionati pe baza experientei si rolului in crearea de proiecte de branding national si turistic pentru Africa de Sud, Paris, Noua Zeelanda si Malaezia, a carei campanie de branding si comunicare "Malaysia, Truly Asia" este recunoscuta ca cea mai eficienta din ultimii ani, la nivel mondial.
Punctul de vedere al TBWA Bucuresti privind licitatia pentru brandul turistic al Romaniei
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: