Punctul de vedere al TBWA Bucuresti privind licitatia pentru brandul turistic al Romaniei

TBWA a participat la intreg procesul de licitatie internationala pentru crearea bradului turistic al Romaniei si s-a calificat pana in etapa finala de selectie alaturi de asocierea THR - TNS, castigatoarea licitatiei, si de asocierea Saffron - Brandient. Asocierea condusa de TBWA Bucuresti s-a clasat pe locul doi in etapa finala, in urma prezentarii ofertei financiare. Asocierea propusa de catre grupul nostru includea participarea GFK International ca partener de cercetare si a unei echipe multi-nationale de experti ai TBWA Worldwide selectionati pe baza experientei si rolului in crearea de proiecte de branding national si turistic pentru Africa de Sud, Paris, Noua Zeelanda si Malaezia, a carei campanie de branding si comunicare "Malaysia, Truly Asia" este recunoscuta ca cea mai eficienta din ultimii ani, la nivel mondial.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related