ROM a oferit senzatii tari, romanesti, publicului de la ADfel 2010

Prin implementarea unor idei neconventionale care ii apartin agentiei McCann Erickson, ROM a adus la a cincea editie ADfel, o serie de executii si happening-uri care au dat publicului senzatii tari, romanesti.

Lift defect din 1997
Noi, romanii, suntem obisnuiti ca lucrurile sa nu mearga. Daca ne surprinde ceva e ca liftul functioneaza, nu ca e defect. ROM a semnalizat la ADfel acest obiect din decorul urban: “Lift defect. Din 1997".

Formularul pentru accesa la toaleta
ROM a plasat in mai multe locuri din terasa o mostra de birocratie romaneasca dusa la extrem: “Accesul la WC se face pe baza de cerere! Formularele se gasesc la Bar / Parter".

Restul in ciocolatele
Tot specific natiei noastre e sa nu primim restul in monede, ci in gumite, bomboane sau alte dulciuri. De aceea, ROM a plasat la barul de la Motoare anuntul "Nu avem marunt. Nu insistati", iar barmanii au oferit restul in ciocolatele ROM.

Seara de senzatii tari, romanesti
In seara proiectiei de spoturi cu situatii specific romanesti, ROM "a facut deranj" la ADfel prin cateva intreruperi atat de familiare noua, romanilor. Mai intai, prezentatorul a fost intrerupt de o manea si publicul a izbucnit in ras, crezand, probabil, ca este o greseala de la pupitrul tehnic. Cartonul ROM a lamurit pe toata lumea ca intreruperea a fost intentionata:

Dupa cateva spoturi, o sonerie de telefon a acoperit proiectia si ROM le-a multumit spectatorilor ca nu si-au inchis telefoanele mobile.

Cea mai spectaculoasa dintre intreruperi a fost, insa, pana de curent care a lasat in bezna toata terasa. Publicul a amutit brusc. Dupa cateva minute de suspans, pe ecran au aparut alte mesaje de avertizare de la ROM:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related