Palette, Syoss si Taft, trei branduri din portofoliul Henkel au ales sa se promoveze neconventional pe durata ADfel, prin implementarea unor idei care apartin agentiei Graffiti BBDO.
Palette a asigurat makeover-ul liftierei consacrate de la Motoare, Tanti Lili. Timp de 5 zile consecutiv, aceasta si-a schimbat culoarea parului, intre nuantele din gama Palette incercate numarandu-se: “migdala fermecata”, “cafea cu gheata”, “capsuna delicioasa”, “ciocolata fierbinte”, “coacaze negre”.
Syoss, gama profesionala de produse de ingrijire a parului, a semnalizat la ADfel infiintarea in terasa a mai multor ateliere profesionale de hairstyling. Din moment ce produsele Syoss sunt accesibile tuturor doritorilor in supermarketuri, oricine isi poate face salon de hairstyle.
De cand secretul ingrijirii profesionale a parului se vinde in supermarketuri, stylistii s-au reprofilat. Dinu, ex-hairstylist, a devenit barman la Motoare, dupa cum scria pe tricoul pe care toti participantii la eveniment l-au putut admira.
Fixativul Taft a aratat la ADfel ca face coafura sa reziste in orice conditii. Creasta unui baiat care, dupa toate aparentele, sarise prea sus, la etajul inferior, a produs niste denivelari in podea, forma coafurii pastrandu-se, insa, intacta.
Vezi MakingOf-ul Syoss la ADfel 2010
Vezi MakingOf-ul Taft la ADfel 2010