Coca-Cola zero a facut imposibilul sa devina posibil in mod neconventional la ADfel, oferind tuturor celor care au participat la eveniment sansa de a-si indeplini macar o dorinta care parea imposibila. Astfel, intr-una din seri, vizitatorii ADfel s-au plimbat cu limuzina, la plecarea de pe Motoare, in alta zi s-au bucurat de imposibila transformare a liftierei, iar in alta au vazut ce inseamna sa ai noroc in relatiile cu sexul opus, gratie unei serii de comics-uri derulate pe fast-forward. In alte cateva zile, asteptarea la coada, in diverse puncte din terasa, le-a fost scurtata exact cand se asteptau mai putin.
In prima zi de ADfel, pe 26 iulie, Coca-Cola zero a parcat la iesirea din terasa La Motoare o limuzina de lux pentru a-i duce la destinatiile dorite pe cei care plecau de la eveniment. Tinerii care au fost destul de norocosi pentru a fi invitati la plimbare de valetul Coca-Cola zero au beneficiat de tratament exclusivist pana la destinatie si de tricouri care sa le aduca aminte mult timp de aceasta plimbare inedita. De asemenea, le-au fost facute fotografii, pe care le-au putut vedea si impartasi a doua zi prietenilor din contul de Facebook al IQads.
In cea de-a doua seara, Coca-Cola zero a oferit publicului un show de ilustratii fast-forward cu situatii greu de inchipuit, devenite insa in mod miraculos posibile. Desenele realizate de Toma Alexandru si Sergiu Floroaia au dat viata platformei Coca-Cola zero, ilustrand cinci situatii pliate pe profilul brandului, care ajuta tinerii sa obtina lucruri care par incredibile si imposibile in acelasi timp.
De asemenea, in mai multe seri de ADfel, Coca-Cola zero a scurtat asteptarea la cozile de la bar, toaleta sau lift cu ajutorul unor complici. Infiltrati in cozile lungi din toate aceste puncte cheie ale terasei La Motoare, acestia se dadeau brusc la o parte pentru a-i invita pe cei din spate sa treaca mai in fata. Actiunea i-a surprins placut pe cei plictisiti de asteptare.
Si in cazul liftierei de la Motoare Coca-Cola zero a facut imposibilul sa devina posibil, aceasta trecand printr-o transformare neasteptata si capatand o silueta de fotomodel, chiar daca trademark-ul liftierei de la Motoare, goblenul, a ramas neschimbat in acest caz.
Alaturi de toate aceste executii si happening-uri neconventionale, Coca-Cola zero a sustinut, pentru cel de-al treilea an consecutiv, Atelierele ADfel, un program special de training si coaching dedicat tinerilor care isi doresc sa lucreze in publicitate si care s-a incheiat prin anuntarea echipei castigatoare a editiei din acest an si a internship-urilor din agentiile de publicitate.