Pentru a arata ca stie ce vor barbatii, la ADfel, Bergenbier a facut in asa fel incat ei sa poata obtine ID-ul de mess al femeilor care ii intereseaza fara sa depuna efort.
Ideea Leo Burnett a fost sa organizeze un concurs de miss in care participantele sa-si lase ID-ul de mess pentru a se inscrie. Ele au primit cate o esarfa pe care era trecut numarul de inscriere in concurs.
Acesta era codul pe care barbatii care voiau sa le voteze trebuia sa-l trimita prin SMS la un numar afisat pe ecranele din terasa. Mesajul trebuia sa contina si o fraza suficient de seducatoare, pentru ca le putea aduce marele premiu de la Bergenbier: greutatea lor in bere. Toti cei care au votat au primit un mesaj cu ID-ul de mess al fetei votate si o bere gratis.
Participantele si-au tinut esarfele la vedere si le-au plimbat prin terasa de la 6 dupa-masa pana la 11 seara, povestindu-le celor din terasa de ce ar fi bine sa le voteze. Fata care a obtinut cele mai multe voturi a primit titlul de Miss Popularity si o zi la spa. Ea a fost cea care a desemnat castigatorul premiului Bergenbier, alegand, dintre mesajele primite, pe cel mai convingator.
Castigatorul a fost chemat pe scena pentru a fi cantarit si urmeaza sa primeasca de la Bergenbier greutatea lui in bere, una dintre celelalte fantezii ale barbatilor de pretutindeni.