"Seara sutienelor" la ADfel

Nici un barbat nu e suficient de nebun sa-i spuna unei femei ca ar dori sa afle, daca se poate, cam cat la suta din bustul ei e dat de buretele de la sutien. Ma rog, asta daca nu vrea sa scape de ea cat mai repede.

De aceea, Bergenbier si Leo Burnett au introdus in programul ADfel "Seara sutienelor", o seara dedicata frumusetii naturale. La intrarea in terasa a fost infiintata Garderoba sutienelor si o cabina de proba unde femeile increzatoare in propriile trasaturi si-au putut scoate accesoriul inselator.

Ele au primit pentru curaj cate un cocktail preparat special pe placul lor, la barul instalat ad-hoc langa cabina.

In cazul in care un barbat reusea sa convinga o femeie sa-si lase sutienul la Garderoba, el primea o bere. Actiunea a atras atentia tuturor oamenilor din terasa, iar sutienele au fost lasate in pastrare pana tarziu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related