Teo a facut stand-up pentru Bergenbier la ADfel

Teo a deschis saptamana ADfel cu un show de stand-up "explicativ", dupa un brief Bergenbier. Pentru a comunica neconventional ca stie ce vor barbatii de la femeile de langa ei, Bergenbier l-a invitat pe Teo sa dea glas dorintelor ascunse ale barbatilor, pe care fie ca nu au curaj sa le exprime, fie ca nu reusesc sa le spuna suficient de convingator incat sa si obtina indeplinirea lor.

Teo a satirizat diverse situatii in care femeile le fac viata amara barbatilor si a disecat aproape fiecare aspect al unei relatii de cuplu. Printre poantele din program, s-au aflat si explicatii pentru celelalte activitati neconventionale pe care Bergenbier avea sa le desfasoare la Motoare.

O pledoarie pentru frumusetea naturala (adica fara sutien cu push-up), insotita de provocarea de a-si dezvalui infatisarea reala a fost modul in care Teo a invitat fetele la “Seara sutienelor”, organizata de Bergenbier la ADfel. Cealalta initiativa a brandului a fost “ID-uri de mess la liber”, seara in care barbatii aveau sa obtina fara efort ID-ul fetelor care ii interesau.

Teo a reusit sa faca Laptaria sa rasune de hohote de ras timp de aproape doua ore si nimeni nu s-a clintit din loc pana la salutul de final.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related