Pe toata durata ADfel, la sfarsitul fiecarei zile, gunoiul aruncat pe jos , in terasa, a fost colectat intr-un container de 2,5 m inaltime, instalat de Petrom la Motoare, pentru a face vizibile semnele neglijentei clientilor.
Urmandu-si crezul “Romania va creste prin bun-simt si responsabilitate”, Petrom a incercat sa demonstreze ca oamenii isi pot schimba atitudinea cand constientizeaza ca un gest individual, ca aruncarea chiar si a unei hartiute pe jos, contribuie la un rau general, in cazul de fata acumularea unui cantitati impresionante de deseuri.
Din a doua zi a evenimentului, tot ce a fost lasat in urma de public a fost adaugat in containerul transparent si nivelul atins de gunoi a fost evidentiat printr-o banda de marcaj.
Pe masura desfasurarii evenimentului, in containerul special s-a strans tot mai putin gunoi de pe jos, semn ca oamenii au constientizat consecintele neglijentei lor si au folosit pubelele amplasate in terasa.
La final, s-a putut observa evolutia comportamentului publicului, cantitatea deseurilor scazand de la o zi la alta. Pentru ca spiritul civic demonstrat in terasa sa fie aplicat in continuare si in oras, Petrom a afisat mesajul "Pentru ca si maine este o zi, azi trebuie sa fim mai responsabili decat ieri".
Aceasta idee ii apartine agentiei Leo Burnett.